annacarina

att älska världens alla hörn -år 2013 spenderas i Los Angeles

Fundamentals of international trade

Kategori: Allmänt

Presentation idag. Världens hängigaste projekt. Om cirka 2h är det över, sen kan jag fokusera på mina finals. 
Hade midnattsplugg på Starbucks igår och planerar att göra samma sak idag. Plugga tills 2 am är inga problem med lite kaffe i kroppen, nu kör vi!
 
Imorgon blir det Hollywood in ability to hold up and keep the good mood running och på torsdag blir det råplugg 24h. På fredag morgon (tidigt som tusan) bär det av till LAX och helgen kommer inte bjuda på speciellt mkt plugg. Kanske lite plugg på flyget till Chicago och lite på flyget hem från Chicago men jag vet ju att främmande settings inte är min starka sida när det kommer till effektivt pluggande..
 
Nu ska jag lyssna på 3 miljoner andra presentationer innan jag får inta Starbucks för International business law, det är bra mycket roligare än EXIM. 
 
- Plugghäst
Bjuder på några bilder för att spejsa upp detta plugginlägg lite
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: