annacarina

att älska världens alla hörn -år 2013 spenderas i Los Angeles

Here we go again...

Kategori: Allmänt

Då var det dags igen. Finals nästa vecka, pust.. Drar igång ordentligt med late night studies redan nu eftersom det bär av till chicago på fre och helgen, som borde bestått av råplugg, kommer istället bestå av släktingshäng med Mark, Amelia och Noah + deras vänner i Illinois. Det ska bli riktigt skoj!!

Sitter på Starbucks med mina färgglada pennor och min 3 miljoner sidors international business law bok. Jag ska göra bra ifrån mig på the final!!!! Det är svinmycket och svinsvårt (jag slår upp orden och fattar inte ens vad de betyder på svenska) men jag har gett mig fan på det. Om det är ngn man vill impa på så är det professor Baker, han är min nya idol!

Imorgon ska jag skypa med min lilla stora bror, yaaaaaay<3

-Anna

Kommentarer


Kommentera inlägget här: