annacarina

att älska världens alla hörn -år 2013 spenderas i Los Angeles

Casa

Kategori: Allmänt

Nu har jg skaffat ny lgh, flyttar 10 sept. Denna gång bär det av till West Hollywood. Älskar ju mitt westwood och är ledsen att behöva lämna men det ska bli kul tt prova ngt nytt också. Dessutom är det 20 min närmare till mitt internship, inte så dumt!! Och ja, man klagar ju inte på att bo i hollywood. Weho är dessutom bättre än självaste hlwd, det kan vara rätt sunkigt!

Btw, imorgon mina vänner är det en väääldigt viktig dag! Första gången jg fyller år utomlands. Förmodligen blir det många fler så det är väl bara att vänja sig.. Jag har underbara planer för min dag, wiiie!

- sista dagen som 23 (faaaan)

Kommentarer

  • Annika säger:

    Grattis Anna ha en kanon dag :-) Kram

    2013-09-05 | 08:12:37

Kommentera inlägget här: