annacarina

att älska världens alla hörn -år 2013 spenderas i Los Angeles

Apartment hunting

Kategori: Allmänt

Blääää. Jag letar lägenhet. Det är asjobbigt och jag orkar inte. Jag kommer förmodligen flytta till antingen West hollywood eller Hollywood. Måste flytta om 4 veckor så det börjar ju liksom dra ihop sig. Dessutom är det jobbigt för jag har ju inga möbler. Där jag bor nu var ju möblerat när jag flyttade in (highly convenient for an international student) så jag har ju liksom ingenting. Täcke och kudde har jag. Några tallrikar och några glas. Thats it. Nej, jag har en mixer också.Anledningen till att jag förmodligen kommer att lämna westwood är för att det är så in i h*lvete dyrt här. Samma lägenhet här som i Weho eller Hlwd går på typ det dubbla, jag skojar inte. Medan man pröjsar knappt 2000 dollar för en tvåa i Weho pröjsar man dryga 3000 dollar för det här i westwood. Inte ok! 
 
Peppa mig, jag behöver det. 
 
- Anna

Kommentarer


Kommentera inlägget här: