annacarina

att älska världens alla hörn -år 2013 spenderas i Los Angeles

OS 2008

Kategori: Allmänt

Gymmet var riktigt fräscht!!!
Det är en byggnad som bara består av massor av olika sporthallar. Den användes för OS 2008 och vi var bla inne i badmingtonsalen som var helt gigantisk med läktare upp till taket runtom. I innertaket stod det skitstort " OS 2008", riktigt häftigt! De hade även klättervägg, balettsal, swimmingpool, squash, fäktning m.m. Helt giganstisk! Jag kommer dock bara att köpa kort för gymmet. De andra grejerna får man köpa medlemskort till och sen får man ändå betala per hyrd timme av salarna. Dock vore det ju riktigt kul att testa på att klättra, vi får se!

Nu är klockan snart 18.00 och jag ska snart iväg på första klassen med "Doing business in China" och det ser jag verkligen fram emot! Hoppas att det är en bra föreläsare. Dock kommer vi befinna oss på översta våningen i history department och där är det MINST lika kallt som utomhus, folk sitter med tjocka vinterjackor inomhus. Klassen är dessutom 3h lång, jag ser fram emot lite varmare väder framöver!

Imorgon beger jag mig till Caacpl för första gången och det blir även första gången som jag ska vistas i monsterstora Peking helt själv, spännande! Jag ska byta linje på tunnelbanan 1 gång och sen ska jag ta en buss, hoppas att jag hittar annars kanske jag aldrig kommer hem igen.

-Anna

Kommentarer


Kommentera inlägget här: