annacarina

att älska världens alla hörn -år 2013 spenderas i Los Angeles

Godnatt

Kategori: Allmänt

Idag-plugg
Imorgon-plugg+quiz.

Sjukt less för jag trodde mig ha 2 midterms denna vecka men det visade sig att det ena endast är ett 'quiz' och det riktiga midtermet (böjning på det?) är om 2 veckor. Så det blir alltså ytterligare ett prov att plugga till inom en snar framtid. Dessutom i fröken rörigs kurs där det inte är ngn ordning på nånting. Papper hit, broschyrer dit, böcker här, youtubeklipp där osv osv. Powerpoint ?? Det verkar inte denna professor tycka är en alls bra ide. Jag däremot tycker att det är en sjukt bra ide för att få lite struktur på lärandet oxh skapa nån jävla ordning!!!
Entreprenörer, they have their heads all over the place Im afraid...

Fast jag är glad ändå:) så det är inte bara skit i LA. Min andra kurs som jag har ett riktigt midterm i på ons är helt underbar!! It's a joy to spend 3 hours on wedn nights in that class! (Obs Ej ironi, faktiskt inte!!)

-Annissa

Kommentarer


Kommentera inlägget här: