annacarina

att älska världens alla hörn -år 2013 spenderas i Los Angeles

Svart eller vit

Kategori: Allmänt

Min mamma säger att jag är svart eller vit. Antingen asglad eller assur, antingen håller jag med eller så är jag tycker jag HELT tvärtemot, hatar eller älskar. Inga mellanting. Det stämmer oftast, jag är väldigt antingen eller. Jag orkar inte med några mjäkiga mellanting, några halvdana svar, några rycka-på-axlarna-åsikter. Jaja, iaf, varför jag tog upp det var för att jag skrev ett depp-inlägg igår om hur jag blev överkörd och då var jag less på grund av det. Idag, eller egentligen igår eftermiddag, fick jag sån sjuk upprättelse och gick från att vara allmänt less och sur till att vara väldigt glad. Och nej, det krävs inte mycket heller för att få mig att vända.
 
Tänk på det :)
 
- Explosive
 
Ps. Nu har jag fått manikyr och pedikyr och fotmassage till ett pris av 21 dollar. Inte dumt, inte dumt alls...
 

Kommentarer

  • Carina Johansson säger:

    haha,jaa det stämmer. Ena sekunden snattrar du och pratar,om man sen tittar bort 2 sek så kan du när man tittar igen va trött så ögonen hänger. Eller när du mår toppen och gör balettsteg i köket för att strax efter må illa så du är precis vit i ansiktet. Glad-ledsen Pigg-trött Frisk-sjuk Sprudlande-hängig Glad-arrrg........

    2013-08-02 | 22:57:30

Kommentera inlägget här: