annacarina

att älska världens alla hörn -år 2013 spenderas i Los Angeles

Beijing spårar ur

Kategori: Allmänt

Jävlar vad rädd jag blev precis! Ikväll är det oväder i Beijing. Efter att ha stött på regn (i form av pyttepyttedroppar) två ggr i China häpnar jag idag när det fullkomligt öser ner utanför samt att helvetet har sluppit lös. Det ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅSKAR och blixtrar. Jag sitter just nu med hjärtat i halsgropen för jag är helt 100 % säker på att blixten slog ner precis utanför mitt fönster för några minuter sen. Jag såg en major flash och en tusendels sekund efteråt brakade det till som åt av bara fan (ursäkta språket men det rättfärdigar situationen) precis utanför. Det ringer i mina öron för det var en sån jäkla smäll. Och ja, det ringer verkligen i mina öron, ingen överdrift. Helt sjukt! Känns som att precis har varit med om en explosion. Svinläskigt var det! Och jag är inte rädd för åska, det ska ni veta. Men just nu är jag lite lite rädd faktiskt! Har dock sett fler blixtar efter the major slog-ner-precis-utanför-mitt-fönster-blixten och mitt sekundräknande säger att det är påväg bortåt, skönt.

Hoppas att smärtan i mina stackars små öron går över snart. Nu måste jag plugga. Pray for me!

-An Xin

Kommentarer

  • Matilda säger:

    Chicken, baaaaabaaabababa!

    2012-04-18 | 18:53:50
  • Carina Johansson säger:

    Hahahahaha kul inlägg Matilda. Själv tänkte jag skriva nå´t tröstande,men struntar i det nu. Hon har det ju så jäkla (major) bra ändå. Hahaha

    2012-04-19 | 08:14:10

Kommentera inlägget här: