annacarina

att älska världens alla hörn -år 2013 spenderas i Los Angeles

Lil Jooooooooooon

Kategori: Allmänt

Sista dagen på internshipet, sjukt gött! Visst har det varit fantastiskt fränt att vistas på ett kinesiskt företag 2 ggr i veckan i 3 månader men det ska bli gött nu när det är över. Jag har lärt mig väldigt mycket om logistik och det uppskattar jag men jag vet nu att jag inte vill arbeta inom logistikbranschen, det är inte min grej helt enkelt. Tyvärr har jag haft svårt att finna mina arbetsuppgifter intressanta och jag antar att det är för att jag inte befinner mig i en bransch som jag tycker är rolig. Import, export, tullavgifter, warehouses och annat hit och dit, gäsp... Det roligaste var förstås att besöka China customs och det näst roligaste har varit att researcha för jag har lärt mig en massa om olika stora företag i världen. Alltid nyttigt!

Idag kom jag lite sent till jobbet. Eller ja, sent och sent, jag anlände 15 min senare än vanligt och mina kollegor var inte här än iallafalll så jag ger officiellt upp om tiden nu (dock är det ju sista dagen som sagt så det spelar ju ingen roll). Varför var jag lite sen? Jo, för jag var ute igår och kollade på Lil Jon på Spark och det slutade med att jag fick sova i drygt 2 timmar inatt, min kropp hatar mig. Men de facto att jag pratade in person med Lil Jon och drack ur hans champagneglas gör ju hela dagen av trötthet värt varenda sekund. Jag och Johanna lyckades sneaka oss in så vi var VIP och stod knappt två meter från Lil Jon under konserten, lyckad kväll var det! Lil Jons crew bjöd på hyfsat goda drinkar och jag fick med mig ett par glajjor som Erik skulle älskat! Men som sagt, nu är jag trött och jag längtar hem till en skön soffa på Bangatan och lugna söndagskvällar med min fina Henrik, det är trots allt alltid bäst!

Sjukt onice bild men det struntar jag i. Bevis!

-An Xin

Kommentarer

  • Matilda säger:

    Lil Jon? Vem är det? Är det någon känd eller? :/ ;)

    2012-04-23 | 09:20:57
  • Kerstin o Kjell Bengtsson säger:

    Hej Anna, alltid en massa fester när jag läser Din blogg. Hur ska Du kunna komma hem till verkligen.

    tack för att Du skrivit till Caonny, tror att han uppskattade det.

    Sköt om Dig - kram moster Kerstin

    2012-04-23 | 11:42:51

Kommentera inlägget här: