annacarina

att älska världens alla hörn -år 2013 spenderas i Los Angeles

Onsdag igen

Kategori: Allmänt

Idag är det onsdag och jag är på internship. Idag spenderar jag tid med financial department, precis som i måndags. Nu befinner jag mig dock på mitt vanliga kontor i Chaoyang park och inte i Sanmaqiao vilket är rätt gött. Efter jobbet ska jag och Johanna köpa en ny mobil till henne eftersom någon liten bastard snodde den när vi var ute i fredags. Och ja, någon snodde den för hon hade den i sin väska och sekunden senare var den borta. Fömodligen är den såld nu och ligger på någon elektronikmarknad någonstans i Beijing, surt.

Idag ska det även bokas hostel inför helgens SHANGfuckingHAI och vi måste boka tåget med. Vi tar ett snabbtåg som går i hur många km/h som helst så bara tåget blir en upplevelse. Trots hastigheten tar det typ 5 timmar, China is BIG. Dyrt blir det också men jag måste se Shanghai innan jag åker hem, inget att diskutera med min financial department (som alltså är jag för den som blir osäker).

Slänger upp lite fler bilder ifrån Springbreak i Guilin, håll tillgodo!

-An Xin

Kommentarer

  • Carina Johansson säger:

    Ser ut som potentiella kunder till mej där i trappan!!

    2012-04-11 | 22:53:51
  • Matilda säger:

    Roooligt! Jag håller med din mamma, tjejerna skulle behöva en liten lätt toppning!

    2012-04-16 | 14:48:49

Kommentera inlägget här: