annacarina

att älska världens alla hörn -år 2013 spenderas i Los Angeles

Henrik

Kategori: Allmänt

Dålig uppdatering senaste veckan, I know men jag har haft viktigare saker för mig. Henrik har ju varit här och besökt mig och vi har haft fullt upp. Besökt alla möjliga platser i Beijing och haft det superbra. Har nog aldrig ätit så här mycket mat heller, sjukt gött. Jag har funnit vissa saker in China som jag faktiskt gillar, nice. Och dessutom har jag vant mina smaklökar vid spicy så det Henrik doooooog av tyckte jag var piece of cake, hahaha!

Det känns lite tråkigt nu när Henrik är borta igen, jag hade liksom vant mig vid att han var här. Vi får nog flytta hit när jag är klar med skolan, eller vad säger du Henrik? :) Det var två saker som han inte gillade med China: att folk inte pratar engelska och att servitriserna ger en menyn och sen står och väntar vid bordet när man kikar igenom det, sjukt stressigt. Som tur är kan jag ju prata sjukt bra kinesiska så dessa problem ska vi nog kunna lösa!

Just nu sitter jag i CAMIC school building på internship, not so nice. Vi har sommarväder i Beijing och jag hade hellre legat ute i solen. Har på mig gladiatorsandaler idag och fick ta av mig skinnjackan pga överhettning. Vi har helt enkelt en varm variant av svensk sommar här och jag älskar det. Dock gör sig smogen till känna idag och luften är för jävlig. Men det gör inget, jag älskar't ändå!

-An Xin
Ps. Gissa vart jag ska åka på fredag... SHANGHAIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII


Kommentarer

  • Matilda säger:

    Guuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu' vilka fina bilder på dig och Henrik!

    2012-04-09 | 20:43:10
  • Matilda säger:

    Guuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu' vilka fina bilder på dig och Henrik!

    2012-04-09 | 20:43:49
  • Sofia säger:

    Vilka härliga bilder!!! :)

    2012-04-09 | 22:07:49
  • Kerstin o Kjell Bengtsson säger:

    hej Anna, vad underbart Ni måste haft det när Henrik var hos Dig, förstår att Du längtar efter honom.

    Jag blir verkligen avundsjuk på Dig och allt vad Du får vara med om, önskar att jag var 20 år.

    Sköt om Dig - kram Kerstin

    2012-04-10 | 09:32:22
  • Carina Johansson säger:

    Guuuuuuuuuuuuuuuuuuuu vilka fina bilder på dej o´Henrik

    2012-04-10 | 15:14:58

Kommentera inlägget här: