annacarina

att älska världens alla hörn -år 2013 spenderas i Los Angeles

Art zone

Kategori: Allmänt

Klockan är 15.34 och jag ligger i sängen under täcket med kläderna på (mamma, förlåt för att jag trotsar dina principer), sjukt trött. Kom hem kl 5 inatt efter en fantastisk utekväll och gick upp 9 för att åka med klassen till Beijing art zone, 798. Jag är dock riktigt glad att jag följde med för det är numera min favortiplats i Beijing.

Jag ville så gärna att pappa skulle vara med för Du hade älskat det! Och fått massa inspiration till dina designprojekt. Någon gång tar jag med dig dit! Små butiker med massa olika fräna grejer, små bookshops med kaffeservering och bakgrundsmusik, massa gallerier med konstutställningar och överallt på gatorna var det massor med konst och statyer.

Jag tänker återvända så fort jag får chansen och vi bestämde att vi ska ta med oss böckerna dit någon dag när det blir lite varmare och sitta där och plugga. I'm in love!

Ikväll blir det antingen lite barhäng eller så stannar jag i sängen och kollar på en säsong av Desperate. We'll see!

Puss och kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: