annacarina

att älska världens alla hörn -år 2013 spenderas i Los Angeles

Calvin Harris

Kategori: Allmänt

Vilken sjuk kväll jag hade igår! Kul som tusan men slutet på kvällen kunde varit bättre.

- Jag kom hem till dormet 06.30 på morgonen och nej, det var inte planerat!

Calvin Harris var grym och vi dansade i flera timmar till massa beats, hur mycket folk som helst och dyra drinkar (för att vara Beijing). Hade riktigt skoj med två svenskar från Sundsvall och Stockholm men mitt umgänge med dem slutade med att alla andra lämnade klubben UTAN mig. De hittade mig tydligen inte när de skulle gå och täckningen på dansgolvet sög. Allt blev bara en enda soppa!

Återigen, lost in Beijing med en orolig pojkvän som resultat! Förlåt igen Henrik för att jag strular till det på andra sidan jorden där du inte kan komma och rädda mig <3

Jag är iallafall i säkert förvar nu i ett sjukt stökigt dorm och det blir inte många knop gjorda en dag som denna. Dagens höjdpunkt är att Mammi ska premiärskypa med mig sen, jag längtar!

// Wild one

Kommentarer

  • Kerstin o Kjell Bengtsson säger:

    Hej Anna, låter verkligen som en mardröm Du varit med om i natt, men vad jag förstår jag att Du hade kul.

    Beudnrar Dig för ditt spännande liv, önskar att jag fått samma chans när jag var 20, men...

    Här hos oss allt bara bra, väntar på vår, Vi har åkt skridskor ute på Torsö på ren blankis, sol o fika.

    Sköt om Dig kram fr moster Kerstin

    2012-02-19 | 11:35:37
  • Mia säger:

    Lilla galnig där ;) skärpning! Du får inte tappa bort dig sådär. Skönt att du tog dig hem.

    2012-02-19 | 20:41:52
  • Sofia säger:

    Vad skönt att allt gick bra inatt å att du tog dig hem! Saknar dig här hemma Anna! Hoppas du mår bra! :)

    2012-02-19 | 21:02:47
  • Matilda säger:

    Din lilla vilding! Har också Skype nu, vi kanske kan få till en dejt snart? Du kan få se lilla grodan i webkameran om det funkar? TA HAND OM DIG. Puss

    2012-02-20 | 11:40:58
  • Matilda säger:

    Din lilla vilding! Har också Skype nu, vi kanske kan få till en dejt snart? Du kan få se lilla grodan i webkameran om det funkar? TA HAND OM DIG. Puss

    2012-02-20 | 11:41:13

Kommentera inlägget här: