annacarina

att älska världens alla hörn -år 2013 spenderas i Los Angeles

Chinese massage in China

Kategori: Allmänt

Igår var vi på kinesisk massage och usch vad jag INTE gillade det! För det första var det knappt skönt. Kineserna håller ju tydligen mest på och trycker på olika punkter och det enda som kändes någorlunda avslappnande var när han tryckte på huvudet. Sen hade jag på mig en pyjamasliknande liten dress med gigantiska shorts och en sjukhuströja, dessa var typ gjorda i plast/gummi-material, sjukt oskönt. Sen var det inte heller jätteskoj att ha en liten halvfet kines med småhandsvett och rök-andedräkt runthoppandes på britsen, hyfsat awkward kändes det! Men men, nu har jag iaf provat på det och vet att jag aldrig kommer att göra det igen!

Denna natten har jag sovit ca 9h och det har inte hänt sen jag kom hit, riktigt skönt. Rummet har varit jättekallt så trots underställ, fleecetröja, raggsockar, filt och täcke har jag vaknat flera gånger och frusit jättemycket. Sen är jag i försig en liten isprinsessa som fryser för det mesta och jag undrar var Henrik håller hus, han brukar ju vara min värmefilt!

Nu har jag fått reda på var mitt internship ligger, tydligen måste jag byta tunnelbana en gång och sen byta till buss och sen gå ca 10 min. Det kan bli väldigt spännande och vi får se vart jag hamnar! Om ni vill kika på vilket företag det är så gå in på caacpl.com och klicka sen förslagsvis på engelsk översättning.

Idag är det söndag och jag ska plugga och köra lite workout tror jag. Rachel och Kruti vill gå till Sidenmarknaden (flera våningar med bara fejk) så jag får se om jag hakar på dit. Lär ju bli fler gånger också!

Puss och kram

Kommentarer

  • Värmefilten säger:

    Du brukar ju vara mitt element!

    2012-02-06 | 12:54:46

Kommentera inlägget här: