annacarina

att älska världens alla hörn -år 2013 spenderas i Los Angeles

Civil aviation administration of China

Kategori: Allmänt

Har precis anlänt till jobbet, lite för tidigt och sitter och väntar på min handledare som verkar anlända lite för sent.. Har precis fått hjälp med att få igång internet här men hotmail vägrar samarbeta med mig så jag vet inte riktigt hur jag ska kunna jobba idag eftersom alla mina filer ligger på mailen. Det kan bli spännande!

Imorse när jag gick till tunnelbanan týcktes smogen vara värre än någonsin här. Himlen är helt grå och någonstans därbakom kan man skymta en sol. Härligt! Förstår varför alla spottar hela tiden för man får små partiklar i munnen, gött. Jag kommer ha stor salivproduktion när jag kommer hem!

Igår såg jag btw en Rolls Royce och en Bentley parkade bredvid varandra på campus, hyfsat schysta bilar.

Hoppas att Sverige mår bra idag!

Kram Xin

Emil: http://sv.wikipedia.org/wiki/Dynasti

Kommentarer


Kommentera inlägget här: