annacarina

att älska världens alla hörn -år 2013 spenderas i Los Angeles

Helg

Kategori: Allmänt

Då var det helg igen och vecka tre är snart till ända, jäklar vad fort tiden går! Nu börjar dock skolan dra igång på allvar och nästa vecka blir busy. På fredag har jag både kinesiskaprov och på eftermiddagen ska jag göra en enmansprestation på China in the global economy-klassen och redovisa mina tankar kring "Can China redress urban-rural balance and other countries relevant experiences". Jaa, 15 minuters presentation om detta.. ensam.. på engelska.. I can do it!
Är först ut i hela klassen med min case-study så det blir skönt att få det gjort!

Igår svirades det på en bar och jag åt en rejäl hamburgare, sjukt gott! De hade happy hour på stället och varje drink kostar ca 35 spänn, ja ni fattar... Nu är klockan 8.30 och jag ska strax besöka gymmet så så illa är det inte. Idag ska jag och Rachael turista på the bird's nest och sen bär det av till Ikea för att inhandla svensk lunch+vodka (Rachael har läst att Ikea har Beijings billigaste vodka, är skeptisk till att de har det överhuvudtaget men man vet aldrig). Vi gör ett försök iaf för ikväll ska vi på CALVIN HARRIS! Kommer förmodligen att bli en dunderkväll och jag fattar inte varför jag inte sover lite till nu men jag orkar inte:)

-Anna


Får passa på att röka vattenpipa inomhus medans man kan!

Kommentarer

  • Henrik säger:

    Haha. Vilken bild! Lägg märke till kinesen i bakgrunden som skjuter sig själv med pekfingret.

    Saknar dig

    2012-02-18 | 18:49:42

Kommentera inlägget här: