annacarina

att älska världens alla hörn -år 2013 spenderas i Los Angeles

Pluggpaus

Kategori: Allmänt

Sitter och lyssnar på mitt härliga kinesiskaband och behövde en liten paus. Den här datorn lever med mig 18 timmar om dygnet och när jag inte stirrar in i skärmen sover jag. Helt sjukt att man kan ändra sina vanor så. Har aldrig kunnat plugga på kvällen förut, nu måste jag plötsligt göra det och det går hur bra som helst faktiskt (även om det är roligare att läsa bloggar och skypa).

Internshipet gick bra idag, har mest korrekturläst massa texter men på onsdag kommer jag att få mitt riktiga internshipschema. Pratade med the Chief på Caac idag och han ville gärna att jag ska vara öppenhjärtlig och spy ur mig kritik om företaget och det ska jag väl försöka med. Han sa att de är ett fönster för öster och jag får bli deras fönster för väster, spännande!

När jag stod på tunnelbanan hem idag och trängdes bland tusentals kineser (JA, det är helt sjuuuukt mkt folk rushhour, går inte att föreställa sig, man blir liksom föst av the crowd som ett boskap) reflekterade jag över var jag befinner mig egentligen. Och jävlar vad glad jag är över att vara här! ÄLSKAR Peking med sin storstadspuls som heter duga! Log lite för mig själv där i vimlet, I'm happy! (Självklart hade jag varit ännnu mer happy om du var här Henrik)

<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: