annacarina

att älska världens alla hörn -år 2013 spenderas i Los Angeles

Söndag

Kategori: Allmänt

Idag har varit som en vanlig söndag därhemma, har inte fått så mkt gjort med andra ord.. Kom inte ur sängen förrän 10 och det var riktigt skönt! Kinesiskaläxan tills på tisdag är redan gjord, behöver bara träna in lite ord för dictation. Shit vad konstigt det är att träna glosor, var hur länge sen som helst som jag gjorde det sist! Tänkte gå igenom de imorgon på min 1h tunnelbana till jobbet. Jag ska tydligen spendera dagen med att rätta PPT som de har skrivit för att deras engelska inte ska skämma ut företaget. Vet dock inte hur mkt bättre min engelska är eftersom svenska nämligen är mitt modersmål men det ska säkert gå bra!

Nu har jag precis varit och tränat och hämtat upp lite dinner och ikväll ska jag och Rachael kolla på ytterligare en tjejfilm. Vi har det jävligt bra!

Saknar er därhemma såklart men trivs faktiskt fruktansvärt bra i Beijing so far!

<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: