annacarina

att älska världens alla hörn -år 2013 spenderas i Los Angeles

Tårta

Kategori: Allmänt

Jag har precis kommit tillbaka från en kinesiskaklass och idag har jag bla lärt mig hur man presenterar sina vänner för varandra. Jag kan även säga att jag är student, att jag är svensk student och att jag inte är kines (vad jag nu ska ha för nytta av det, de flesta ser nog att jag inte är av det kinesiska slaget).

Efter klassen firade vi Eric från USA som fyllde 21 år. Lärarna hade ordnat med världens tårta och vi sjöng ja må han leva på kinesiska för honom. De hade även köpt en liten speldosa med ljus i och happy birthday drog igång när han hade blåst ut alla ljusen. Jag kommer att rulla ur planet för tydligen ställs det till med kalas varje gång ngn fyller och det är minst 2 födelsedagar i veckan. Mysiga och snälla lärare har vi iaf! På lördag tar de med oss till förbjudna staden på utflykt, ska bli riktigt spännande!

Nu ska vi dra iväg och checka in gymmet och se ifall det är ngt att ha.  Kostar 500 Yuan för 3 mån vilket är ca 550 spänn så det är ju billigare än hemma men jag tänker inte betala för det om det är dåligt och gammalt.

Hoppas att allt är bra där hemma! Jag saknar er lite iaf. (Henrik och Silver saknar jag mycket)

- Anna

Kommentarer

  • Silver säger:

    Jag saknar dig också! Gnägg

    2012-02-10 | 09:09:43
  • Henrik säger:

    Jag också!

    2012-02-10 | 09:10:07

Kommentera inlägget här: