annacarina

att älska världens alla hörn -år 2013 spenderas i Los Angeles

Trött

Kategori: Allmänt

Helgens bravader har satt sina spår och när klockan ringde vid halv 7 var jag hyfsat osugen på att gå upp.. Efter ett hemligt antal snooze kom ag iaf upp och gav mig iväg till jobbet. Har besökt ett warehouse idag för att förbereda inför morgondagens kundbesök. ABB ska tjuvkika på Schneiders lager för att se om de också ska börja lagra sina varor hos Caacpl.

Skypade med moder jord och fader vår igår för första gången och det var himla mysigt! Mamma tyckte att det var lite jobbigt för jag hördes så dåligt och vi konstaterade att det berodde på att jag är på andra sidan jorden. I slutet upptäckte hon dock att det bara handlade om att höja volymen på datorn lite... Mammi:)
Jag fick se några katter i webcamen också så nu har jag ännu mer djurabstinens!

Tills morgondagens Doing business in China ska jag ha läst och kommenterat en artikel om ungdomars intresse för mode i Kina, Japan och USA. Läst den har jag redan gjort och vilken jävla skitresearch, Humbug!
Jag har även kinesiskaglosor att lära mig så jag antar att det är bäst att jag sätter igång. Ska vara inlämnat vid midnatt senast!

- An Xin



Kommentarer

  • Anonym säger:

    DET VA JÄTTEKUL ATT SKYPA MED DEJ!!!!!!!!!

    LÄNGTAR REDAN TILL NÄSTA GÅNG.

    OROA DEJ INTE FÖR HENRIK,NU HAR HAN ÄTIT MIDDAG HOS OSS IAF EN GÅNG. SKA FÖRSÖKA SE TILL ATT DET BLIR FLER. SE BARA TILL ATT INTE KOMMA BORT MER,FÖR DÅ BLIR VI ALLA OROLIGA. TÄNK PÅ ATT DU FÖR ALLTID ÄR VÅRAN MINSTA. KRAM FRÅN 2 FÖRÄLDRAR SOM SAKNAR DEJ......MYCKET.....

    2012-02-20 | 20:40:54
  • Kerstin o Kjell Bengtsson säger:

    Hej igen Anna, förstår att det var kul att prata med mamma o pappa samt se deras ansikte.

    Jobba på och ha det, Vi har det i alla fall bra - kram Kerstin

    2012-02-21 | 16:46:58

Kommentera inlägget här: