annacarina

att älska världens alla hörn -år 2013 spenderas i Los Angeles

Framme!

Kategori: Allmänt

Nu är jag framme i Peking och sitter i en källare i history departement för lite uppkoppling till yttervärlden. JAG ÄLSKAR REDAN PEKING! Flygplatsen var helt jävla gigantisk och det lilla lilla lilla som jag har sett av campus so far är sjukt vackert och jag kan bara tänka mig hur snyggt det kommer att bli framåt våren när det börjar bli lite grönt i alla tusen träd och växter. Flyget gick bra, som vanligt var landningen lite kämpig och jag fick anstränga mig för att inte spy men jag kunde sova en bra stund och resten av tiden sträckläste jag boken som jag fick av dig, mammi. Sjukt värdelöst slut bara.. Men tack ändå för lite underhållning! Jag har, efter tre timmar i Peking, redan massor att berätta. Har redan sett "fågelboet" från OS, taxin åkte förbi det på vägen till campus. Jag kommer bo med 2 andra tjejer men de har inte kommit än så jag fick välja säng först, yes. Studentkorridoren är som ett 100 år gammalt hotell, riktigt skabbigt men härligt! Vi hörs snart igen! <3

Kommentarer

  • Carina Johansson säger:

    VI SAKNAR DEJ REDAN,DET KOMMER ATT BLI SÅÅ TYST HÄR HEMMA. KRAM MAMMA O PAPPA

    2012-01-29 | 18:32:08
  • Matilda säger:

    Åh, vad härligt Annapanna! Så skönt att du trivs och att du kom fram ordentligt. Vi saknar dig järnet här hemma, men att veta att du har det bra gör saken bättre! Håll oss uppdaterad :) Puss!

    2012-01-30 | 14:21:27
  • Henrik säger:

    DÅ SKRIVER JAG OCKSÅ MED CAPS LOCK INTRYCKT.. ÄR SÅ SJUKT AVUNDSJUK PÅ DIG. HÄFTIG STAD! DU ÅKER FÖRBI FÅGELBOET, IMORRN SKA JAG SITTA I VÄNERSHOFSHALLEN HELA DAGEN. LOVE YOU!

    2012-01-30 | 21:59:52

Kommentera inlägget här: