annacarina

att älska världens alla hörn -år 2013 spenderas i Los Angeles

Äntligen

Kategori: Allmänt

Klockan stod på 05.01 men jag flög upp ur sängen utan problem. Istället för taxi tog jag tunnelbanan och expresståget till Beijing airport och det blev perfekt. Stirrade på tavlan i cirka 10 minuter innan det stod att Flight AY51 från Helsinki hade arrival-status. Sen var det bara att ställa sig och stirra mot arrivals och få ett litet hugg i magen varje gång en vit, lång människa klev ut genom dörrarna. 20 minuter kändes som en evighet men tillslut fick jag syn på en väldigt stilig kille som kom utklivandes. Åååååååååååååååh, vad underbart! Några små tårar kom det allt... Hela dagen har varit fantastisk och det har känts så konstigt att Henrik har gått bredvid mig på PKU. Vi har strosat runt hela campus och Henrik har fascinerats av hur stort det är. Jag har ju försökt förklara det hundra gånger men där ser man hur svårt det är att fatta om man inte ser saker IRL. 
 
Till lunch köpte vi ostar, baguette och vindruvor och satte oss vid sjön och hade picknick, mys. Nu blir det uppfräschning och sedan ska Henrik bli av med sin sushi-oskuld på mitt favoritsushiställe!

TACK mamma för schampo och conditioner, lifesaver! Och TACK söta Britt-marie för världens finaste påskägg! (Tack Henrik för en gigantisk godispåse från Åkes också, mycket uppskattat!)

Nu ska jag umgås med min pojkvän som tydligen kan tänka sig att åka över hela jordklotet för att träffa lilla mig:)

-An XIn


Kommentarer

  • Carina Johansson säger:

    Åååh vad jag älskar er!!!! Såå söta ihop. Ta hand om varandra riktigt mycket nu.

    2012-03-30 | 14:45:35
  • Maria Aronsson säger:

    Det är väl klart att han åker runt jorden för din skull :) ha det nu så jättebra tillsammans.

    2012-03-30 | 15:39:31
  • Matilda säger:

    Kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuul! Ha det så jäkla trevligt nu!

    2012-03-30 | 21:34:34
  • Kerstin o Kjell Bengtsson säger:

    Hej Anna, förstår att Du har lyckliga dagar nu.

    Önskar Er båda en riktig GLAD PÅSK och underbara dagaar tillsammans.

    Kram från Moster Kerstin o Morbror Kjell

    2012-04-01 | 19:36:46
  • Mary Larsen säger:

    Hi to my favorite niece from your favorite aunt (right?) and Happy Easter. We love following your blog. Keep it up! Love and hugs - Mary

    2012-04-04 | 15:39:12

Kommentera inlägget här: