annacarina

att älska världens alla hörn -år 2013 spenderas i Los Angeles

Mammi

Kategori: Allmänt

Massa GRATTIS till min fina mammi som fyller år idag! Undrar om Du fyller 53 eller 12? Ibland är det svårt att veta:) Får hoppas att jag också lyckas tackla förmågan att vara barnslig forever, det är en himla bra egenskap!

Hoppas att du får en superdag idag och förlåt för att jag inte kan komma på kalaset, det blir så långt att åka! Jag kommer dock att tänka på dig hela dagen och sjunger ja må hon leva på kinesiska här borta. Ät mycket tårta och få mycket presenter!

Jag älskar dig och saknar dig mammi!

Puss och kram från din dotter <3

Kommentarer

  • Carina Johansson säger:

    tack söta du Anna. Fattar inte att jag lyckades så bra med dej!!!!!! Den perfekta dottern!!! Tack också för presenten som pappa fått hålla gömd en hel månad. Tänk att du tänkte på lilla Mammi när du hade fullt upp med packning inför resan. Love you!!!!!!

    2012-03-21 | 21:00:20

Kommentera inlägget här: