annacarina

att älska världens alla hörn -år 2013 spenderas i Los Angeles

Onsdag

Kategori: Allmänt

Idag har det varit internship på schemat med sushi efteråt. Jag, Johanna och Harrie har gjort det till vår lilla onsdagstradition. Det är perfekt att ta igen sig efter en låååång (och seg) dag på jobbet. Idag har jag mest läst bloggar och skrivit långa mail, kul kul. Maten på lunchen var dock helt ok idag (läs: liiiiite mindre äcklig) så jag var ganska glad. Har även varit på Carrefour och köpt nytt schampo och balsam, herregud vilken jävla djungel. Jag är van att få det bästa serverat på silverfat ju. Jobbigt för mig att välja mellan pest eller kolera på hårhyllan, jobbigt jag har det:)

Fick iaf tag på ngt tillslut och har precis provat det. Valde att inte skölja ur inpackningen och torkade bara benan med en handduk, blåste håret torrt och jävlar vilket svall det blev. Volym och fluff och lite vågor, perfekt. Behövde knappt använda min trotjänare the volumemaster.

Jag köpte en ny klänning under springbreak med massa härligt mönster på (ca 20 kr, kaaaaaaaaaaap) så nu sitter jag här i den och väntar på utgång. Är feberfri idag, har bara lite ont i halsen och det kan inte stoppa mig från utgång in Beijing. Sjuk kan man lika gärna vara i Sverige (eller hur mamma?!)! Vi ska till ett fränt uteställe och dra några svängomer på dansgolvet men inte för länge för imorgon står klockan på 07.00.

Hoppas att Sverige har en bra dag!

-An Xin

Kommentarer


Kommentera inlägget här: