annacarina

att älska världens alla hörn -år 2013 spenderas i Los Angeles

Jag saknar er!

Kategori: Allmänt

- Jag saknar finaste, starkaste Henrik och tanken på att han kommer hit om 25 dagar gör att jag saknar honom ännu mer. Skynda dig!
- Jag saknar världens finaste Silver som går hemma och bestämmer och är sådär jävla gullig och ullig som bara han kan vara.
- Jag saknar mamma och pappa som är i Idre och åker skidor och har det gött. Skulle varit supermysigt att sitta i en liten stuga efter en lång skiddag (liftöppning till liftstängning efter pappas önskemål) och äta chips medan mamma ligger på golvet och gör sit-ups. 
- Jag saknar världens bästa Kim som säkert sitter med ett glas rött i näven och kollar på Top model, utan mig, hur kan du med?! Ska vi ta en låååååååååånglunch på Ströget?
-  Jag saknar Matilda som kämpar med renoveringen av huset och som säkert skulle bli superglad om jag kikade in med frukost på morgonen och släpade ut henne på en promenad i solen. Vi kunde stanna vid de 100 hästarna med alldeles för mycket svankrygg och mata dem med torra grässtrån.
- Lilla lilla Aggie får tänder, kryper och kan ställa sig upp och jag är inte där och nyper henne i hennes små tjocka kinder. Lilla lilla underbara skitonge, JAG SAKNAR DIG!
-  Jag saknar Sofia som tränar på Actic och jag är svinsugen på att spöa henne i tennis. Eller gå på spinning och spy av utmattning efteråt för man inte kan med att ge upp och sacka när hon sitter på cykeln bredvid.
- Jag saknar Måns som garanterat går hemma och gnäller och undrar varför ingen släpper in honom när han är hungrig. Och jag saknar Pella som är arg på Måns för att han gnäller. Fia syns inte till, hon är rädd och jag saknar den lilla gråa raggsockan.
- Jag saknar Pimpinella när hon är på bitskt humör och tror att hon ska få bestämma men till slut ger upp och är superduktig. Eller när hon inte ger upp och är totalt dum i huvudet, jag saknar henne ändå! 
- Jag saknar surkärringen Piketta som inte vet riktigt hur hon mår alla gånger (haha, mamma du är störd).
- Jag saknar Emma och 2 timmars pratstunder i stallet!
- Jag saknar Erik och hans sorglöshet (som kan göra mig mer förbannad än något annat i hela världen)
- Jag saknar Johanna och hennes glada skratt.

Finns inte en kines (trots att de är så många) som kan mäta sig med någon av er. Ni är bäst!

- Anna


<3

Kommentarer

  • Henrik säger:

    Kommer snart! Saknar dig också...

    2012-03-05 | 18:18:23
  • Anonym säger:

    VI SAKNAR DEJ OCKSÅ. ALLTING ÄR MYCKET ROLIGARE NÄR DU ÄR MED. DU SOM ALLTID HAR ÅSIKTER OM ALLT OCH ALLA. GLÖM ALDRIG BORT ATT VI ÄLSKAR DEJ. KRAM MAMMA OCH PAPPA

    2012-03-05 | 19:52:57
  • Emma säger:

    Jag saknar dig med, kommer bli svårt att stå ut två månader till utan våra stallträffar... Men nu börjar det ju bli vår här så då brukar ju tiden gå lite fortare =)

    2012-03-06 | 19:10:26
  • erik och johanna säger:

    Och vi saknar dig också ! imorn blir det frågestund igen så förbered dig ;)

    2012-03-06 | 21:54:07
  • Matilda säger:

    SAKNAR DIG MED! Och Agnes. Och till och med Emil. Låt den kommande tiden gå fortare än fortast, jag väntar på att du ska komma knackade och ha kaffe & macka i handen. Puss

    2012-03-07 | 10:48:35
    Bloggadress: http://livetiettgulthus.blogg.se/
  • britt-marie gullberg säger:

    Saknar du inte lite mig??????

    2012-03-08 | 11:12:47
  • Sofia säger:

    Jag saknar dig och när du kommer hem då jäklar ska JAG spöa dig i tennis!!! :). Tränar för fullt! Ha det!!! <3

    2012-03-16 | 12:29:32

Kommentera inlägget här: