annacarina

att älska världens alla hörn -år 2013 spenderas i Los Angeles

Shopping 1214

Kategori: Allmänt

En helt hangover-free dag (så jävla skönt) har spenderats med att shoppa och shoppa och shoppa. Jag och Kruti tog metron till Silk market och köpte presenter, både till andra och oss själva. Bara så ni vet så är några därhemma en present rikare när jag kommer hem, undra vilka... Jag älskar att köpa presenter, speciellt när man hittar något bra. Är nästan så jag vill avslöja redan nu vad jag har köpt, hihi.

Nu har jag och Candace precis kommit hem från McDonalds. Båda kände Chinafoodpanic ikväll så vi bestämde oss för att köra american style istället! Snart kör vi Dark night på 13 tums skärm och sen blir det en tidig kväll för att vara ordentligt förberedda för veckan som kommer. Jag ska se till att vara helt totalgrym i veckan för på fredag får jag ju som sagt besök så jag kan ju erkänna redan nu att studierna kommer bli en aning åtsidosatta nästa vecka. Alltså gäller det att polera äpplen denna veckan!

Har skypat med mor och far, de var fina som alltid! Telefonräkningen är betald, rummet städat, mat har intagits, kvällsduschen är avklarad och väskan för imorgon är packad.
Love Beijinglife!

-An Xin
Ps. HEJA VILLA!


Kommentarer

  • Carina Johansson säger:

    ....och jag fick ju se några av presenterna på skypen. Kan intyga att de är jättefina. Har oxå lust att avslöja faktiskt. Hihi

    2012-03-25 | 22:36:54

Kommentera inlägget här: