annacarina

att älska världens alla hörn -år 2013 spenderas i Los Angeles

Springbreak

Kategori: Allmänt

Wohooo, det har bokats två flygbiljetter senaste dygnet! En till Henrik som kommer hit 30 mars och stannar en hel vecka (!) Jag längtar redan!!! Folk kommer att stirra ögonen ur sig på honom, var beredd på det älskling. Jag som älskar uppmärksamhet kunde inte ha valt ett bättre ställe att åka till!

Den andra biljetten är till mig under mitt springbreak som väntas inom 2 veckor. Vi är ett gäng som drar till Guilin för lite utomhusaktiviteter. Ska tydligen vara ett grymt ställe med vattenfall och grejer. Vi ska ägna oss åt massa utomhusaktiviteter och jag hoppas på hiking och rafting, hur häftigt vore inte det?! Har dessutom hört att det ska vara typ 20 grader varmt där och det vore skönt (Googla Guilin, riktigt tjusigt). Tror att det är bra för mina lungor att lämna Beijing ett par dagar. Börjar känna av att allt inte är som det ska i halsen.. Blä!

Idag är det torsdag (igen) och jag har bara haft en lektion och varit på gymmet. I övrigt har det varit en chill dag och det behövdes nog för imorgon fyller Nelson år så då blir det partey big time! Ska försöka hinna med lite kinesiska och lite China in the global economy också...

Zaijian!
-An Xin

Kommentarer

  • Kerstin o Kjell Bengtsson säger:

    hej igen Anna, är verkligen avundsjuk på Dig, händer bara en massa kul grejor.

    Förstår att Du kommer att vänta på Henrik, plus en stor upplevelse för honom.

    Vi är barnvakt till lilla Klara denna veckan, full fart.

    ha det bra - kram Kerstin

    2012-03-02 | 11:14:46

Kommentera inlägget här: