annacarina

att älska världens alla hörn -år 2013 spenderas i Los Angeles

Ten things I hate about you - Heath Ledger

Kategori: Allmänt

Tio orsaker att hata dig ska avhandlas ikväll, egentligen skulle vi ut på en partybuss i Beijing och röja men vi bestämde att gårdagens afton räckte gott och väl för att täcka hela helgen. Sitter ju som sagt inne på en sjuka som aldrig får chans att försvinna om jag ränner hela nätterna. Så ikväll är det mission: få tillbaka en normal röst. Var medbjuden på en motorcycle-ride i Beijing men tackade nej, känns som att det kan bli lite för spännande och min skinnjacka av polyester kan nog inte hantera en vurpa särskilt bra.

Igår bjöds det på happy hour och vi svirade runt på Lush hela kvällen, har alltid väldigt kul där. Iförsig brukar jag ju inte ha några större problem med att ha roligt var jag än är. Är ganska bra på det om jag får säga det själv.

Imorgon ska jag skypa med moder jord och prata om livets hårda och så tror jag att lite kinesiska skulle sitta fint. Kanske intar The Bridge, får se. Har även ett infall av major shoppingsug som behöver botas och alla butiker har fått in sjukt fina vårsaker. Tur att min sugardaddy Henrik kommer på fredag:) Ta med den stora plånboken älskling!  

-An Xin

Kommentarer


Kommentera inlägget här: