annacarina

att älska världens alla hörn -år 2013 spenderas i Los Angeles

GRATTIS MIN ÄLSKADE MATILDA

Kategori: Allmänt

Idag fyller min Matilda 23 år! Tänk vad tiden går fort. Var inte alls längesen som vi lekte i sandlådan på Harriets bakgård eller började sjuan och var flitigast i klassen. Vi har gått igenom varenda livsstadie i livet tillsammans och även om Du nu är lite före mig med världens finaste lilla Agnes så vet jag att vi alltid kommer att vara the perfect match. Du förstår hur jag tänker, Du vet precis vem jag är och Du har en förmåga att alltid säga rätt saker när jag är nere. Just nu bor Du på en fin gård mitt därute och jag befinner mig i en av världens största städer och ändå är vi världens bästa vänner och jag vet att vi alltid kommer att ha kontakt, vad som än händer. Vi är så olika men ändå så lika. Du har funnits där hela livet och Du kommer alltid att finnas där, jag släpper Dig aldrig little wild, jag kommer alltid att vara Din lilla fästing även om jag är 1 mil eller 10000 mil bort.

Hoppas att Du har en toppendag idag med mycket paket och tårta från Dina kära. Förlåt att jag inte är hemma och firar Dig, jag lovar att gottgöra det när jag kommer hem. Vi ses om 1,5 vecka min fina vän, JAG SAKNAR DIG! Min Matilda.

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Tack underbara du! Jag kan ärligt säga att tårar rinner lite på min kind just nu, du är bäst! Saknar dig ännu mer nu. Emil styr upp det hela med lite grill & soffmys - vi firar när du kommer hem! PUSS

    2012-05-03 | 19:53:15
  • Kerstin o Kjell Bengtsson säger:

    Oj, Anna vad tiden går, nu väntar Vi på Dig och att få höra allt Du varit med om.

    Njut av varje sekund, kram från moster Kerstin

    2012-05-07 | 10:56:32

Kommentera inlägget här: