annacarina

att älska världens alla hörn -år 2013 spenderas i Los Angeles

Sjuk

Kategori: Allmänt

Jaha...
Da var det någon vänlig skäl som tyckte att jag skulle prova pa att ha kinesisk matförgiftning innan jag åker hem. Det började inatt och jag var uppe och spydde hela natten, härligt! Till råga pa allt var det idag som vi skulle ha den längsta bussresan, närmare bestämt 5 h i 30 graders värme. Jag tror att alla kan rakna ut ungefar hur bra jag har mått idag. Just nu sitter jag pa hotellet, som tog 500 timmar att komma fram till och har precis vaknat. Frågade Rachael vad klockan var, 8.20 tydligen och jag visste inte om det var p.m eller a.m. Visade sig vara p.m så nu måste jag forsoka hålla mig vaken lite for att kunna somna senare. Har grav feber ocksa och mår allmant aspissigt. Det enda jag har ätit idag ar 15 jellybeans, en halv riskaka (äcklig sadan) och 2 kex utan smak. Dessutom spydde jag ju upp all mat från igår så min mage är hyfsat tom for tillfället. FAN vad okul!

Har tagit en Ipren precis och hoppas slocka pa den. Inte ultimat att käka Ipren pa tom mage dock men jag har liksom inget val. Det maste vara någon bacill som går runt i var 30pers-travelgroup for vi faller som käglor for tillfället. Minst 10 pers har varit magsjuka i omgångar och nu var det tydigen min tur. Hoppas kunna slockna igen och vakna kry imorgon. Eftersom jag typ aldrig ar sjuk ar det extra synd om mig när jag blir det for jag är inte van...

Hoppas att jag inte dödade stämningen totalt nu, kände bara att jag var tvungen att klaga av mig lite. Vill HEM nu! Ska man se det positivt så är det ju bra att det händer nu och inte om 3 dagar nar jag ska vara pa resande fot i 13 timmar. Always look on the bright side of life!

-An Xin

Kommentarer

  • Maria säger:

    Usch stackare aldrig kul med magsjuka men xtra okul i en varm buss i Kina kan ja tänka mig. Krya på dig!

    2012-05-09 | 21:48:33

Kommentera inlägget här: