annacarina

att älska världens alla hörn -år 2013 spenderas i Los Angeles

american college movie

Kategori: Allmänt

Igår var jag med i en amerikansk college movie.Eller nej, det var jag inte men det kändes som det. Mina nya roomies (så söta tjejer) tog med mig på en runda bland fraternities och solocups. Jag var i chock. Så kul! Tog det dock lugnt för jag var lite trött från gårdagen men jag vet att det kommer bli många roliga upplevelser här framöver. Tjejerna är lite yngre än mig, 20-åringar så de får ju inte gå ut än. Men som sagt, de där festerna som vi var på igår kan sopa mattan med många nattklubbar:) Jag försökte ta lite bilder på spektaklet men det var mörkt. Ni får se om ni ser ngt.
 
Googla fraternities om ni inte vet vad det är. Stora stora hus fullt med studenter som går crazy efter tunga skoldagar, hahaha, American pie?
 
- Glad
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: