annacarina

att älska världens alla hörn -år 2013 spenderas i Los Angeles

Bra måndag

Kategori: Allmänt

Tråkiga rubriker's lining up... Tyvärr, men de är iallafall informativa. 
 
Jag har haft en bra måndag. Började dagen klockan 8 med en gratis kopp kaffe på Starbucks, knåpade ihop en powerpoint och läste några sidor i min IHRMbok. Sen skypade jag med Henrik en halvtimma och fick lite härligt hemmaskvaller. Sofia hanns också med men då var skype så värdelöst att det slutade med att vi fick chatta en stund istället. Inte lika kul men bättre än inget! Fina Fia <3
 
Jag har även betalat min hyra (eller ja, jag har postat en jävla stenålderscheck i brevlådan.) Fick köpa 80 kuvert och 20 frimärken (bigpackAmerica) så nu kan jag betala en jäkla massa hyror framöver. Ärligt, jag måste säga det igen, betala hyran med checkar som man lägger i ett kuvert och skickar på posten. Frågetecken!
 
Halv 2 kom Julie och hämtade mig och vi drog till The Grove, ett köpcenter i Beverly hills. Mycket mysigt! Vi såg Mario Lopez och Leah Remini. Mario Lopez spelar in sin show på The Grove och idag intervjuade han henne. Hon är bland annat med i Kings & Queens. Jag ville shoppa men jag hittade ingenting. Så typiskt när man har bestämt sig för att man får köpa ngt, då blir det aldrig av. Kanske lika bra det iförsig:)
Vi var även inne i en fantastisk godisbutik. De hade ALLT. Bland annat Jelly Beans och M&Ms i lösvikt, lovely!
 
Efter The Grove åkte vi nog runt hela LA för att hitta ett Froyoställe där man kan mixa sin egen kopp. Slutade med att vi intog Yoghurt land i West LA. Ja, det är långt därifrån till Beverly men totally worth it!
 
- AJ


Kommentarer


Kommentera inlägget här: