annacarina

att älska världens alla hörn -år 2013 spenderas i Los Angeles

Bungalow

Kategori: Allmänt

Idag är det lördag, härligt. Det är strålande väder i LA och Michelle o:co kommer och hämtar upp mig om någon timme. Vi ska käka lunch på stranden och ikväll ska jag hänga med dem hem och ha barbequeparty och sen sover jag hos dem. Med andra ord blir det en familjehelg, mysigt. Jag ska även följa med dem till kyrkan imorgon, spännande. Det är bra att prova nya saker! 
 
Igår var jag ute i Santa Monica på ett ställe som hette Bungalow. Väldigt poppis och vi fick stå i kö en dryg timma för att komma in. Men det var det värt för stället var fantastiskt. Som ett jättestort hus med olika rum så det kändes som man var på houseparty, härligt.
 
Vi hörde att Jack Blacks partner ur Tenaciouos D var där och trodde vi såg honom så jag tog en fanbild. Efter mycket googlande och jämförande av bilder visade det sig dock att det inte alls var han utan bara någon helt random gammal gubbe. Hahahahaha, han måste undrat vad fan vi ville ta kort med honom för. Men de var lika och det tog en stund att få klarhet i om det var han eller inte. 
 
- Kyle Gass
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: