annacarina

att älska världens alla hörn -år 2013 spenderas i Los Angeles

campus

Kategori: Allmänt

Spenderade en timma eller två på campus idag innan min kvällslektion. Det var strålande sol och klarblå himmel idag, svinvarmt. Det finns en stor trappa och en grässlänt på campus finaste område där massor av studenter ligger i gräset och solar och pluggar. Satte mig i skuggan under ett träd och läste lite, är jag med i en collegefilm?
 
Lektionen var bra men kort. Jag hoppas på lite mer kött imorgon. Min roliga professor verkade stressad idag så vi fick bara hälften av tiden som är utsatt. Jag kommer ihåg en tid när fenomenet sluta-tidigt var det bästa som kunde hända under en skoldag. Tiderna förändras...
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Stifler säger:

    Fest ikväll på campus!

    2013-04-10 | 19:59:37

Kommentera inlägget här: