annacarina

att älska världens alla hörn -år 2013 spenderas i Los Angeles

Dagens bussincidenser

Kategori: Allmänt

- En man sätter sig precis framför mig och lägger upp armen på ryggen på sätet bredvid. Detta innebär att hans armhåla, som förmodligen var insvettad cirka 2 veckor utan deo, shower gel eller tröjbyte, vädras på mig. Bussarna har alltid öppna fönster vilket leder till vind. I detta fallet svettvind rätt upp i näsan på mig. Tackar!
 
- En av USAs topp 10 äldsta damer kliver på. Sätter sig framför mig, samma säte som armhålsmannen precis lämnat och tar upp en gammal geggig pappmugg med ett äckligt lock som tas av. I muggen (jag ser rätt ner i den, sitter precis bakom) finns mixad mat, typ kalops el dyl som tanta' börjar sörpla i sig, högljutt. Tillägg: det luktade som mat man har haft i kylen typ  70 dagar. Slurp.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: