annacarina

att älska världens alla hörn -år 2013 spenderas i Los Angeles

Frustrerad

Kategori: Allmänt

8 dagar kvar till flytt... Jag har undanhållt en grej från bloggen angående min nuvarande livingsituation. Det rör brudjäveln som flyttade in förra veckan. Hon håller på att göra mig fullkomligt galen och för tillfället räknar jag sekunder tills jag flyttar.
 
Det kommer en uppdatering angående hennes påfund inom snar framtid, räkna med ett inlägg som tar cirka 2 timmar att läsa, jag måste bara försäkra mig om att hon inte hittar hit innan jag flyttar. En fruktansvärt labil människa och jag sover med ett öga öppet (vilket kan bli en aaaaning frustrerande i det långa loppet). Jag är glad varje gång jag kommer hem och upptäcker att mina grejer finns kvar i rummet. Och jag är förvånad varje gång jag vaknar att jag inte har blivit typ knivhuggen under natten för att hon har fått ett bryt. Jaa, ni fattar grejen...
 
En liten petitess som hände iförrgår som smakprov (obs, detta är en micropetitess):
- Puckot drack rödvin i våningssängen (i en Disneyplastkopp som alla andra dagar och nätter), hon sover högst upp, och så blev hon allmänt smålullig och spiller ut hela glaset i sängen så det rinner längs med den vita väggen, ner förbi mig som ligger och kollar på Pretty little liars och vidare ner på golvet. Väggen är nu alltså röd istället för vit och nej, hon har inte torkat upp det än. Bye bye till hennes deposit.. Nej, jag är inte imponerad!
 
- Smått trött
 
Mitt ansiktsuttryck på bilden speglar lyckan som jag finner i av att ha träffat denna människa.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: