annacarina

att älska världens alla hörn -år 2013 spenderas i Los Angeles

Godmorgon Mariestad

Kategori: Allmänt

Har suttit vid poolen 1,5 timma och färdigställt min China presentation, den går ju av stapeln ikväll. Ganska nice att man kan sätta sig ute kl7 på morgonen i shorts utan att frysa. Ingen sol såklart men jag var tvungen att gå ut för att kunna prata högt för mig själv, de andra sover liiiite längre än vad jag gör... Pratade en stund med the pool guy som var därute för att göra rent poolen för dagen (Nej Kimmi, he's not a hot José, bara en helt vanlig amerikansk man. Och nej, ingen Juan heller.)
 
Hade fått ett underbart mail från min kimmi när jag vaknade, how I love that girl <3 Hon och Fia är allvarliga med att komma hit i oktober och jag dör lite bara jag tänker på det. Sjukt kul!
 
- Nöjd
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: