annacarina

att älska världens alla hörn -år 2013 spenderas i Los Angeles

Gun or no gun debate

Kategori: Allmänt

Hemma från Michelle's. Gårdagen var helt fantastisk och vi satt runt brasan halva natten och drack vin och pratade. Det bjöds på fantastisk mat och desserten ska vi inte ens prata om. +10 kg visade vågen imorse. Några diskussioner around the fire blev riktigt heta, guns no guns-frågan till exempel.. Michelle och Dougs vänner var härliga och jag hade väldigt kul. Den ena såg exakt ut som Pierce Brosnan, helt sjukt. Han lärde mig allt jag behöver veta om basket så nu är jag redo att inta en match. Spenderade natten hos Michelle's och nu har jag precis blivit hemskjutsad.
 
Idag borde jag tvätta men jag kommer liksom inte till skott. Tvätta=okul. Jag får se om jag gör't. Det finns ingenting som inte lite parfym kan fixa är mitt nya motto!
 
- Nöjd
 

Kommentarer

  • EJJIK säger:

    Var efterrätten "very light"?

    2013-04-08 | 20:39:08

Kommentera inlägget här: