annacarina

att älska världens alla hörn -år 2013 spenderas i Los Angeles

Hängig

Kategori: Allmänt

Idag är jag död! Jag vete fan vad mina rummisar höll på med igår. De skulle plugga under kvällen. Jag gick och la mig strax innan 12. Därefter vaknade jag minst 30 gånger per timma av att de satt kvar därnere och skrattade och pratade, ibland liiiiiite för högt (ja, jag hade öronproppar). Drömde konstiga drömmar hela tiden, ni vet när man sover sådär halvt. HALV JÄVLA FYRA var sista gången jag vaknade och då satt de fortfarande kvar.. Känns kul att vakna för miljonte gången 03.30 när man vet att klockan står på 06.30. Vem pluggar halv 4 på natten?! Jag tror knappast att de gjorde det iaf, om de inte övade typ på hur man pratar högst. Varmt som in i helvete var det också..
 
Ursäkta alla svordomar, de kommer liksom bara ut. 
 
- Harhaftbättrenätter

Kommentarer

  • Erik säger:

    DOM ÄR VÄRDA EN LUSING VAR!

    2013-04-30 | 18:39:51

Kommentera inlägget här: