annacarina

att älska världens alla hörn -år 2013 spenderas i Los Angeles

Hollywood studio bar and grill and Drew Carey

Kategori: Allmänt

Igårkväll var jag på stand up comedy. Det var sjukt kul! Har aldrig varit på det live förut och jäklar vad jag skrattade. Kan ju vara lite trixigt ibland att fatta skämt på engelska men det gick bra. Det var Julie och hennes pojkvän plus en kompis till honom som tog med mig. Vad många duktiga komiker alltså, hahahaha. Vissa var riktigt sjuka i huvudet men roliga!
 
Det var säkert 15 stycken som uppträdde och kvällens överraskning var Drew Carey. Jag kände inte igen honom till namnet men jag kände igen honom till utseendet och han är tydligen rätt stor. Rolig var han, definitivt! Jag måste gå på stand-up igen för det var fruktansvärt kul! Ett gott skratt förlänger livet, jag fick typ 70.
 
Några bilder från kvällen, lite suddiga för jag kunde ju inte med att sätta på blixten på kameran.. Längst ner: Drew Carey.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: