annacarina

att älska världens alla hörn -år 2013 spenderas i Los Angeles

Hollywood

Kategori: Allmänt

Idag är det partey! Ska bli riktigt skoj. Hänger med några väldigt söta svenska tjejer till ett ställe i Hollywood. Ja, vi är VIP. Inte för att det är något speciellt här har jag förstått. Alla som går ut är typ VIP så det är bara att haka på. Jag och Lena var nere vid the ocean och jag köpte mig något nytt att ha på mig, man kan ju inte se ut hur som helst i den här staden (eller Jo, det kan man men man vill inte..). En flarra gott rosé för 5 dollar också, sjukt bra! 
 
Imorgon ska förresten the crazy roomie flytta. Hon har inte betalat hyran än... Just det, jag lovade ju ett inlägg om henne också. Det kommer.. Tyckte faktiskt lite synd om henne idag men ärligt talat så är det ingen annan än henne själv som har satt sig i den sitsen hon är i. Jaja, det är en annan story.
 
Nu dusch, sen makeup, sen korkar vi upp för lördag! Tänk vad gött för mig som har hela lördagskvällen kvar, i Sverige är det redan midnatt. 
 
- Party
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: