annacarina

att älska världens alla hörn -år 2013 spenderas i Los Angeles

IHRM

Kategori: Allmänt

Jaha, då var min presentation om China överstökad då. Hur gött?! Nu har jag bara kvar midterm och final i den kursen. Fick reda på idag att det är open book, open note och att det endast är kryssfrågor. Hur lank?! Är ju som att få ett facit till ett prov liksom och bara fylla i svaren. Nej, lite småbesviken blir jag på det! Jag kommer ju liksom inte ens behöva plugga. Å andra sidan pluggar jag ju ändå för jag vill lära mig men man vill ju gärna få bekräftelse på sina kunskaper också. Jaja, får väl sätta full pott då, är inget annat... Det trista är ju att jag kommer få full pott vare sig jag pluggar eller inte. Sjukt. 
 
Tjejerna här hemma är riktiga nattugglor och jag är ju en earlybird. Jag vill helst inte vända på dygnet heller för jag trivs bra med att gå upp kl7. Det går ju dock inte om de är uppe till 2 varje natt, 5 h sömn i det långa loppet funkar inte! Funderar ev på att smyga ner sleepingpills i vattnet i kylen. Finns ju en hel del goa grejer här som inte är receptbelagda. Får se till att inte råka dricka själv av vattnet bara...
 
Mitt kök

Kommentarer


Kommentera inlägget här: