annacarina

att älska världens alla hörn -år 2013 spenderas i Los Angeles

International human resource management

Kategori: Allmänt

Nu har jag kommit tillbaka från min första lektion. Gud vad bra det kändes! Professorn var helt fantastisk och jag ser fram emot att spendera 11 tillfällen i det klassrummet framöver. Han var sjukt rolig, skämtade mycket, var sarkastisk och bara allmänt störtskön. Jag skulle vilja lista alla roliga grejer han sa under lektionen. Bland annat så frågade han en tjej vad hon hade för hundras och när hon förklarade att det var en liten hund undrade han om hon brukade bära runt den i en liten väska på armen. För om hon gjorde det skulle han vara tvungen att be henne gå, hahaha. 
 
Jag träffade en svensk tjej som heter Evelina som jag ska gå den här kursen med. Hon är inne på sin sista termin på programmet nu så jag får vända mig till henne om tips och roligheter i LA, skitbra!
 
Nu ska jag sova, imorgon börjar nästa kurs!
 
- Plugghäst
 

Kommentarer

  • EJJIK säger:

    SKriv ner alla sköna kommentarer och gör en topplista i slutet av terminen:) / Marcus Leifby

    2013-04-03 | 18:14:54
  • Evelina säger:

    Låter fantastiskt bra med en svensk Evelina i LA!

    2013-04-03 | 22:23:40

Kommentera inlägget här: