annacarina

att älska världens alla hörn -år 2013 spenderas i Los Angeles

Introduction to international business

Kategori: Allmänt

Kom precis hem från min andra lektion den här veckan. Jag mår sååå bra!!! Även den här lektionen kändes fantastiskt kul och givande och jag ser redan fram emot nästa tillfälle.
 
Professorn Maria Keller, usprungligen från Tjeckoslovakien, har så mycket erfarenhet av internationella affärer så det är helt sjukt! Hon har varit och jobbat tamejfan överallt, underbar kvinna! Precis som igår var hela klassrummet fyllt av personer från ALLA delar av världen, China, Taiwan, Thailand, Australien, Iran, Turkiet, Spanien, Schweitz, Frankrike, Nigeria, Algeriet, Peru, Brasilien, Costa Rica, Mexico, Nicaragua, USA, Canada, Sverige MED FLERA. Dessutom är det alla åldrar, från 23åringar som mig upp till människor som har passerat 50. JAG ÄLSKAR'T! Tänker suga ut varenda droppe av erfarenhet och kunskap ur dessa männsikor. 
 
Jag lägger upp en bild på det området på campus som jag var på idag. Befann mig i den byggnaden som syns längs till höger på bilden, Haines hall. Tog dock bilden från google så den är sjukt bra men jag lovar, verkligheten är inte förskönad. Det ÄR såhär fint här! 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: