annacarina

att älska världens alla hörn -år 2013 spenderas i Los Angeles

Kurser spring semester 2013

Kategori: Allmänt

Nu är jag anmäld till alla vårens kurser. Har suttit och läst på om dem nu och jag dör lite... Känns läskigt men sjukt kul! Jag fick anmäla mig till en tredje kurs under våren så nu kommer jag ha lektion tis-tors 18.30-21.30. Det innebär att alla mina favoritdagar i veckan är lediga, YES! Eller ja, lediga är de väl inte, jag kommer förmodligen få plugga som en liten myra. Men jag kan ju alltid plugga vid en pool eller en beach... Inte dumt. 
 
Min tredje kurs heter International human resource management och jag hade velat spara på den lite för det verkar vara en riktig godbit men pga datum och tid för de andra kurserna så fick jag ta den nu. Det fungerar ju lika bra! 
Jag klistrar in kursplanerna om någon blir nyfiken på vad det är jag ska göra de kommande två månaderna.
 
 
 
Global business skills: planning and negotiating strategies:
https://www.uclaextension.edu/InstructorContent/prod/FileRoot/Syllabus/236610.pdf
 
- Excited

Kommentarer

  • kerstin o Kjell Bengtsson säger:

    Låter som att det komemr att bli en hel del pluggande!
    Kram moster Kerstin

    2013-04-02 | 20:40:46

Kommentera inlägget här: