annacarina

att älska världens alla hörn -år 2013 spenderas i Los Angeles

Luddebulle

Kategori: Allmänt

Idag, för er som inte har uppmärksammat det än, fyller min lilla skrutt år. Han fyller 24 år idag (vi är ju födda samma år såklart, soulmates) och jag hoppas att de har varit extra snälla mot honom därhemma. Eller ja, vem vågar annat? Han tar för sig, lilla bubbe:) Tänk att vi är inne på vårt trettonde år tillsammans!
 
Knäckebröd, äpplen, bananer, festisar.. Ja, det mesta är tillåtet. Rena sockerbitar, NEJ. Den som ger honom det kommer att stryka med. FAN vad jag saknar den lilla skiten! Han är väl iförsig mitt inne i vårfällningen nu och den pälsen är inte att leka med. Kanske skönt att vara här..? Fast nej... Jag hade gärna stått och borstat på honom några timmar idag. Min goding!
 
Bildbomb på min älskade ponny (har nog 3 miljoner bilder på den här hårbollen, får inte nog).
 
- Jag sjunger My Bonnie (byter ut mot pony) is over the ocean hela dagen idag. Det stämmer ju liksom.
 
Puss till min fina Silver Flipp <3
 

Kommentarer

  • kerstin o Kjell Bengtsson säger:

    Grattis till Dig o Silver, han fick lite påhälsning av mig i söndags.
    Sköt om Dig Anna kram Kerstin

    2013-04-25 | 20:52:35
  • Carina Johansson säger:

    Det kallas kärlek det

    2013-04-25 | 21:24:01
  • Power Knight säger:

    Skicklig fotograf på några av bilderna..

    2013-04-26 | 06:55:27
  • Carina Johansson säger:

    Power Knight!!!!! hahaha

    2013-04-26 | 20:24:53

Kommentera inlägget här: