annacarina

att älska världens alla hörn -år 2013 spenderas i Los Angeles

Mammi och pappi

Kategori: Allmänt

Vid lunchtid skypade jag med mamma och pappa en dryg timma. Det var första gången sen jag kom hit, vilket betyder att jag inte har sett dem på 5,5 veckor. De var lika fina som vanligt kan jag säga. Kanske till och med finare. Jag har pratat med dem i telefon en gång för några veckor sen men skype är ju mycket bättre. Jag fick se två katter på dataskärmen också, de var sura och dumma och gulliga. Skulle gärna mottaga ett paket med en stor hårboll från Måns vårfällning, not weird at all... Hur kan man älska hår så mycket?! Obs katthår, skicka för fan inget annat!!!
 
Mina föräldrar säger att de ska komma hit och hälsa på mig någon gång framöver. Jag säger att det är en nödvändighet att de kommer hit och hälsar på mig. Blir glad bara jag tänker på att möta dem på LAX, vore helt underbart! Jag ska lära dem allt jag kan om LA. Vi har redan bestämt att vi ska vandra the walk of fame, bila till San Diego och hika upp till Hollywood-skylten. Pappa tjatar även om att han vill se massor av kändisar.. (not).
 
Jag fick även lite Sjötorpsskvaller och uppdateringar om Sverige så nu kan jag gå all in på Amerika igen för några veckor. Fast tills nästa skypning ska det inte ta 5,5 veckor, inte ok. Folk glömmer bort namn under en sån tidsperiod ju. Tur för mina föräldrar att de kom ihåg mitt namn, om det är pga av att jag heter Anna Johansson på skype får vara osagt.
 
- Dotter

Kommentarer

  • kerstin o Kjell Bengtsson säger:

    Tänk vad skönt att ha föräldrar - kram Kerstin

    2013-04-23 | 17:13:39
  • Carina Johansson säger:

    Har gått omkring med ett leende hela dagen efter mötet med dej via datorn. Skype är en bra uppfinning. Det var skönt att se dej igen

    2013-04-23 | 22:07:40

Kommentera inlägget här: