annacarina

att älska världens alla hörn -år 2013 spenderas i Los Angeles

Mitt gäng

Kategori: Allmänt

Igår när jag pratade med Kimmi berättade hon att det skulle vara grill på casa Fro'kim denna fredagskväll. Jag blir så avundsjuk på det. Vet att världens mest fantastiska människor är där och grillar och har allmänt askul och jag hade gärna varit med. Deppar lite ibland över att jag inte kommer få vara med på några grillkvällar i sommar. Det är ju det bästa som händer på hela året. Innergården på Trädgårdsgatan, vi dricker rosé (Sinclair såklart) på Frodos underbara altangrej, det grillas stora stekar och förmodligen också något konstigt som husherren har hittat på. Vindruvor och avokado och kimmis goda sallad och sen slutar det alltid med hög musik och livliga diskussioner. Eventuellt ett och annat missplacerat par strumpor. Man trivs!
 
Jag saknar mina underbara gansta's!
 
Ingen sommarbild men dock en fantastisk kväll

Kommentarer


Kommentera inlägget här: