annacarina

att älska världens alla hörn -år 2013 spenderas i Los Angeles

New roomie

Kategori: Allmänt

Idag har en tredje tjej flyttat in, Sascha. Plötsligt knackade det på dörren och en brud stod utanför och sa att hon skulle flytta in idag.. Okej... Jag hade ingen aning så jag fick typ kasta undan mina saker för att hon skulle få plats. Dessutom är det sjukt ofräscht här så jag fick skämmas lite. Men hon verkar schyst! Är 26 år och pluggar på SMC. Hon går dock runt och hostar och säger att hon är allergisk mot kyla?! Kan man ens vara det? Jag trodde att det kallades förkylning?! Men men, trevlig är hon iaf, det är ju trevligt.. Fast jag kan ju inte direkt påstå att jag är nöjd. Min lilla organiserade oreda fick sig en törn vid hennes inflyttning och jag har nu mindre plats att bre ut mig på. Jag gillar att bre ut mig!
 
Hoppas få svar från Kathy (ny landlord) så fort som möjligt, JAG VILL TILL WESTWOOD! 
 
- AJ
 
Ps. Jag har shoppat lite mer på VS idag. Åh vad jag älskar't!

Kommentarer

  • Carina Johansson säger:

    Ser ut som iaf ETT par trosor inte är rosa!!!!

    2013-04-02 | 10:13:12
  • SKräll säger:

    Victoria secret...
    Hehe, jag tror man kan vara det. Ljug och säg att du också är allergisk mot nåt oklart. Typ trottoarer lr moraklockor kanske?

    2013-04-03 | 18:16:41

Kommentera inlägget här: