annacarina

att älska världens alla hörn -år 2013 spenderas i Los Angeles

Playhouse

Kategori: Allmänt

Hej bloggen!
 
Har blivit lite dåligt med uppdateringar på sistone men jag har haft mycket att stå i. Eller inte att stå i men jag har tagit för mig mycket saker. Igår låg jag vid poolen en sväng, sååå sjukt varmt. Jag kunde inte sola mer än typ 40 minuter för jag blev helt stekt. Försökte även plugga lite och det gick bra. Nu har jag bara lite kvar att läsa innan jag är ikapp. Det har blivit väldigt mycket annat än just plugg sen jag kom hit, men det är väl nyhetens behag antar jag, Behöver komma in i vardagen snart, men det kommer...
 
Igårkväll följde jag med fina Madde, Ulrika och Sofia till en nattklubb i Hollywood som heter Playhouse. Vilken rolig natt!!! Perfekt utgång! Lite trött idag såklart men det får man ju räkna med :)Ikväll har jag bjudit hit lite folk, till mitt nya hem, så vi ska ha lite partey. Kommer nog att bli roligt! Under dagen ska Steffany komma och vi ska sola vid min pool, LAweather är awesome idag också:) 
 
- An Xin

Kommentarer

  • Matilda säger:

    Vem är din dejt till höger? ^^

    2013-04-20 | 21:48:42

Kommentera inlägget här: